Een kantoorinrichting die precies is toegesneden op uw eisen maakt de dagelijkse gang van zaken op kantoor eenvoudiger, draagt bij aan de productiviteit en bevordert ergonomisch werken. Bij Jungheinrich PROFISHOP bestelt u uw kantoorbenodigdheden – van de beste merken – eenvoudig online.
Het maakt niet uit of het gaat om ergonomische werkplekken, meubels voor het opbergen van archiefmappen, professionele kantoorbenodigdheden of hoogwaardige kantoorartikelen: een goed uitgerust kantoor biedt veel voordelen. U behoudt niet alleen beter overzicht over uw documenten en afspraken, maar goede kantoorinrichting voorziet uzelf en uw werknemers eveneens van een ergonomische ingerichte werkplek. Voordat u de inrichting van uw kantoor bij Jungheinrich PROFISHOP gaat kopen, is het handig om er goed over na te denken aan welke criteria deze moet voldoen:
Bij Jungheinrich PROFISHOP vindt u hoogwaardige kantoormeubelen voor het gehele kantoor, waaronder ook kantoormeubelseries, die het mogelijk om ruimtes volledig uniform in te richten, evenals een omvangrijk assortiment aan accessoires voor kantoormeubelen. Houd rekening met de volgende stappen als u meubels voor de kantoorinrichting gaat bestellen:
De kantoorinrichting in onze online shop is zo vormgegeven dat alle werkplekken aan de persoonlijke wensen van uw medewerkers kunnen worden aangepast – zelfs als ze regelmatig van werkplek wisselen. Belangrijk zijn vooral:
Dergelijke werkplekken voorkomen dat uw personeel last krijgt van rug- en nekklachten, vermoeidheid en stijve spieren. Bij Jungheinrich PROFISHOP vindt u de volgende kantoormeubelen voor professionele en ergonomische werkplekken:
In onze Profi-gids vindt u het artikel ‘Ergonomie op de werkplek – tips voor een gezonde werkomgeving’. Daarin leest u met welke kantoorinrichting u een ergonomische werkomgeving op kantoor kunt creëren.
Als u regelmatig klanten of bezoekers over de vloer krijgt, is het des te belangrijker dat uw kantoor er opgeruimd en gastvrij uitziet. Dit doet u met kantoormeubelen die op elkaar zijn afgestemd en speciaal ontworpen zijn voor vergader- en conferentieruimtes. Hiervoor vindt u bij ons de volgende kantoorinrichting:
Voor een kantoor geldt: organisatie is het halve werk. In ons aanbod vindt u daarom essentiële kantooraccessoires, waarmee u:
Deze kantoorbenodigdheden voor organisatie en planning koopt u online bij Jungheinrich PROFISHOP:
Het maakt niet uit of u alles digitaal doet en een papierloos kantoor heeft of juist met analoge documenten werkt: u heeft altijd de juiste kantoorbenodigdheden nodig. Ons omvangrijke assortiment aan kantoorinrichting bevat onder meer de volgende kantoormachines en kantoorbenodigdheden die dagelijks van pas komen:
Een kantoorwerkplek moet minimaal een in hoogte verstelbare bureautafel, een aanpasbare bureaustoel en voldoende verlichting hebben.
Houd vooral rekening met de ruimtelijke omstandigheden als u kantoorinrichting aanschaft. Controleer de afmetingen van alle meubelen en houd er rekening mee dat deuren en lades genoeg ruimte moeten hebben om volledig te kunnen worden geopend. Om ervoor te zorgen dat medewerkers voldoende (werk)ruimte hebben, moeten bureaus groot genoeg zijn. Eventueel kunnen scheidingswanden of roomdividers geluidsoverlast tegengaan en de privacy verhogen. Ten slotte mogen ook de ergonomische aspecten niet uit het oog worden verloren: bureautafels en -stoelen moeten kunnen worden aangepast aan de lichaamsafmetingen van medewerkers.
Als uw kantoor opgeruimd en overzichtelijk is, dan heeft u niet alleen alles bij de hand, maar kunt u ook geconcentreerder en efficiënter werken. Daardoor bespaart u uiteindelijk geld en tijd. Bovendien maakt u een professionele indruk op klanten en bezoekers. Opbergmeubelen, zoals archiefrekken en -kasten, evenals grote bureaus met ladeblokken zorgen ervoor dat uw kantoorartikelen netjes kunnen worden opgeruimd. Met een uniform design maakt u het plaatje helemaal compleet.