Kantoormeubilair
Naar de koopgidsBasiskwaliteit
Basisproducten
Voor licht en occasioneel gebruik
Goede kwaliteit
Sterke prestaties
Robuuste producten voor dagelijks gebruik
Premium kwaliteit
Voor zware toepassingen
Ontworpen voor continu gebruik
- Met dikke zitbekleding
- Hoogwaardig puntsynchroonmechanisme met gewichtsinrek
- Zitting en rugleuning traploos in hoogte verstelbaar
9 Werkdagen
- Blad: wit, 25 mm dik, dikke rand van ABS
- Rechthoekig
- Onderstel met T-poten in zilver, met geheugenschakelaar
9 Werkdagen
- Zitting kruk: vierkant, 36 x 36 cm, volledig bekleed, duurzaam en vormvast dankzij hoogwaardig, FCKW-vrij polyurethaan, met stabiel, volledig geschuimd multiplex inzetstuk
- Bekleding: Büro+Objekt, optioneel stof Urban (≥ 100.000 schuurbewegingen Martindale, samenrek: 100% gerecycled polyester, geverfd met kleurstoffen die geen zware metalen bevatten) of gepigmenteerd echt leder
- Draaggreep: metalen beugel voor makkelijk transport
7 Werkdagen
- Moderne loungebank met stijlvol, trendy frame van stalen buis
- Geschikt voor bijv. thuis, in winkels, clubs of bars
- Comfortabele stoelbekleding met brede zitting
6 Werkdagen
- Rugleuning: innovatieve segment rugleuning, zwart, hoog, met geïntegreerde lendensteun (in hoogte verstelbaar) en flexibel schoudergedeelte
- Bekleding: Büro+Objekt, 3D-rugleuning van transparant, luchtdoorlatend breiwerk / net-rugleuning, zitting stof Bondai, 150.000 ± 10% schuurbewegingen Martindale, samenrek: 100 % polyester
- Syncromatiek: geïntegreerd synchroonmechanisme (zitting en rugleuning bewegen in een verhouding van 1:3), met automatisch zitsysteem: automatische gewichts-/veerkrachtinrek, nauwkeurig instelbaar, de rugleuning kan onder meer in de voorste zitpositie (0°) worden vergrendeld, bewegingsblokkering mogelijk
7 Werkdagen
- Kleur: grijs gespikkeld, viltoptiek
- van akoestisch materiaal, geluidsisolatieklasse C
- 119,5x50cm (bxh) D = 2,5+11,5cm montagehoek
9 Werkdagen
- Capaciteit van de tafel is 80 kg dynamisch, 120 kg statisch
- Elektrisch traploos in hoogte verstelbaar
- 2 mm dikke ABS-rand
9 Werkdagen
- Mobiele mappenwagen met 4 zwenkwielen met 2 vastzetremmen
- Optioneel met 1 of 2 hang-inrichtingen verkrijgbaar
- Ruimte voor 90 of 200 bestandsmappen
7 Werkdagen
- Duidelijk design
- Met melaminehars gecoate tafelblad
- Op vloerbeschermende glijders
9 Werkdagen
- Hoekblad met beschermende toplaag van melaminehars
- Hoekvorm van 90° voor nauwkeurige plaatsing in een kamerhoek
- Inclusief 1 kabelklem
9 Werkdagen
- Open hangmappenwagen voor snelle toegang
- Stabiel door vastzetremmen op 2 van de 4 zwenkwielen
- Ruimtebesparend door compacte vorm
7 Werkdagen
- Werkkruk, zitting gevuld met kunststofschuim en overtrokken met kunstleer
- Eenvoudige traploze hoogteverrek door bedieningsring
- Hoogwaardig voetenkruis van aluminium
8 Werkdagen
- Met sterke toplaag van melaminehars
- Gemakkelijke montage door schroefverbindingen
- In hoogte verstelbare schappen voor al uw persoonlijke opruimwensen
9 Werkdagen
- Van verzinkt plaatstaal
- 6 legborden per veld, inclusief afdekbord
- Capaciteit per legbord 150 kg
9 Werkdagen
- Ladekast op wielen, model Cube, met centrale vergrendeling en uittrekblokkering
- Bovenste lade met pennenlade voor het opbergen van schrijfbenodigdheden
- Uitneembare lades met metalen rolgeleiders en draagvermogen van 15 kg
9 Werkdagen
- Ruimtebesparende hoekmontage
- Met van beide kanten te gebruiken schappen van spaanplaat met esdoorn- en beukenmotief
- Frame van buizenstaal met robuuste poedercoating
9 Werkdagen
- Rondom lopend stalen frame, gemoffeld
- Krasbestendig tafelblad met afgeronde randen
- Tafelpoten van vierkante buis met stelvoetjes (+/- 5 mm)
9 Werkdagen
- In de hoogte verstelbaar in stappen van 50 mm (610 – 1.060 mm)
- Sterke, gepoedercoate toplaag
- Inclusief structuurmat op bovenste etage
- In de hoogte verstelbaar in stappen van 50 mm (610 – 1.060 mm)
- Met uittrekbaar toetsenbordblad en afsluitbare onderkast
- Perfect voor het transport van audio- of videoapparatuur
- Rolwagen met laden en vak voor hangmappen
- Deel van een complete reeks kantoormeubelen
- Romp en fronten in hout met melamineharscoating
9 Werkdagen
- Het hoekbureau verbindt in hoogte verstelbare tafels tot één hoekbureau
- Het hoekbureau is in hoogte verstelbaar dankzij de rasterboring (650–850 mm)
- Sterke melamineharscoating
9 Werkdagen
- Met van beide kanten te gebruiken schappen van spaanplaat met esdoorn- en beukenmotief
- Frame van buizenstaal met robuuste poedercoating
- Montagevriendelijke schroefconstructie en dus snel klaar voor gebruik
9 Werkdagen
- Staand ladeblok dat past bij de reeks Solid-kantoormeubelen
- Slijtvaste oppervlakken dankzij melamineharscoating
- Centrale vergrendeling met een cilinderslot
9 Werkdagen
- Verzinkt legbord voor werkplaatskasten PAVOY
- Draagvermogen per legbord: 80 kg
- Dankzij raster in de kast afzonderlijk in de hoogte verstelbaar
26 Werkdagen
Hoogwaardige kantoormeubels – voor kantoor en thuiswerken
Bij ons vindt u eersteklas kantoormeubilair dat voldoet aan de hoogste eisen op het gebied van functionaliteit en design. Dit aankoopadvies geeft u een overzicht van het assortiment en helpt u bij het kiezen van de geschikt meubels.
- Kantoormeubilair van Jungheinrich PROFISHOP – uw voordelen
- Zo koopt u de kantoormeubels die u echt nodig hebt
- Kantoormeubels online kopen: uw werkplek
- Alles op een plek – kantoormeubels om dingen in op te bergen
- Vergaderruimtes professioneel inrichten
- Professionele kantoormeubels voor ontvangst- en gastruimtes
1. Kantoormeubilair van Jungheinrich PROFISHOP – uw voordelen
Of het nu gaat om een commercieel kantoor of thuiswerken; bij de inrichting en vormgeving van uw werkplek mag u geen genoegen nemen met een compromis. Vooral als u meerdere uren per dag aan uw bureau zit, zijn hoogwaardige kantoormeubels een must. Dit zorgt er niet alleen voor dat u uw spullen altijd bij de hand hebt, maar ook dat u een ergonomische werkplek hebt die is ingericht aan de hand van uw lichamelijke behoeften. Dit is voor kantoorwerkplekken onder andere geregeld in de Arbowet.
De kantoormeubels die u online koopt bij Jungheinrich PROFISHOP bieden vele voordelen:
- Robuuste materialen die hoogwaardig zijn verwerkt resulteren in meubels die lang meegaan – ook bij intensief gebruik.
- Het kantoormeubilair is ergonomisch ontworpen. Veel modellen zijn uitgerust met extra functies, bijvoorbeeld om de zithoogte of de hoogte van het bureaublad aan uw lichaamsafmetingen aan te passen.
- Veel meubels kunnen naar wens met elkaar worden gecombineerd.
- Onze kantoormeubels voor professionals zijn verkrijgbaar in vele aantrekkelijke designs en ook als meubelsets.
- Met de bijpassende accessoires voor kantoormeubels heeft u nog meer mogelijkheden om uw kantoorwerkplek te verbeteren.
2. Zo koopt u de kantoormeubels die u echt nodig hebt
U kunt alleen efficiënt werken als u zich prettig voelt in uw kantoor, een goede zithouding heeft en alle werkbenodigdheden bij de hand hebt. Als u nieuwe kantoormeubels wilt kopen, is het verstandig om allereerst te bepalen wat uw specifieke behoeften en eisen zijn:

- Ergonomie: heeft u bureaus nodig die in hoogte verstelbaar zijn? Wilt u kunnen wisselen tussen zittend en staand werken? Welke ergonomische functies moet de bureaustoel hebben? Moet het kantoormeubilair geschikt zijn voor gebruikers met bepaalde rugklachten? Is geluidsisolatie noodzakelijk?
- Grootte en indeling van het kantoor: hoeveel ruimte is er beschikbaar voor bureaus en kantoorkasten?
- Materiaal: houdt u van chique houten meubels of wilt u liever kunststof, dat makkelijk schoon te maken is? Worden de meubels slechts af en toe gebruikt of heeft u extra stevige uitvoeringen nodig voor intensief gebruik?
- Inrichting: wilt u kleinere kantoorruimtes of een volledige kantoortuin inrichten? Gaat u voor een open concept met werkplekken die door meerdere medewerkers en ook gasten worden gebruikt, of moet het kantoor klassiek worden ingericht?
- Design: geeft u de voorkeur aan minimalistisch, functioneel kantoormeubilair of mag het ook wat eleganter zijn? Moeten de kantoormeubels bij het bestaande meubilair passen?
Hoe u uw kantoorruimte ergonomisch en volgens de voorschriften in kunt richten, leest u in ons uitvoerige artikel Ergonomie op het werk – tips voor een gezonde werkomgeving.
3. Kantoormeubels online kopen: uw werkplek
Het hart van elk kantoor is uw persoonlijke werkplek, bestaande uit een bureau en een bureaustoel. Naar believen kunt u ook een kast toevoegen om documenten en werkbenodigdheden in op te bergen. Bij Jungheinrich PROFISHOP vindt u een groot assortiment van hoogwaardig bureaumeubilair om er een fijne, goed functionerende werkplek van te maken:
Kantoormeubels voor de werkplek | Beschikbare opties (selectie) |
---|---|
Bureaustoelen ![]() |
|
Bureaus ![]() |
|
Ladeblokken ![]() |
|
Voetensteunen ![]() |
|
Scheidingswandsystemen ![]() |
|
4. Alles op een plek – kantoormeubels om dingen in op te bergen
Of het nu gaat om dossiers, kantoorbenodigdheden of post: zowel op kantoor als bij het thuiswerken is het wel zo leuk als al uw spullen netjes opgeborgen en handig georganiseerd zijn. Zo heeft u niet alleen alle benodigde werkmaterialen direct bij de hand, maar maakt u ook een competente en betrouwbare indruk op uw omgeving. Om uw kantoorbenodigdheden op te bergen, zijn bij ons deze meubels verkrijgbaar:
Opbergmeubels | Beschikbare opties (selectie) |
---|---|
Kantoorkasten ![]() |
|
Kantoorrekken ![]() |
|
Ordnerwagens ![]() |
|
Opslag van hangmappen ![]() |
|
5. Vergaderruimtes professioneel inrichten
Professionele kantoormeubels zijn er niet alleen voor het inrichten van uw werkplek: u vindt in onze online shop ook hoogwaardig kantoormeubilair voor het ontvangen van zakenrelaties, deelnemers aan trainingen of voor vergaderingen.
Vergadertafels: onze tafels voor vergaderingen en conferenties zijn verkrijgbaar in vele vormen en maten. Daarnaast kunt u kiezen uit een grote selectie aan prachtige designs. Hierdoor kunt u uw gevoel voor stijl tot uitdrukking brengen, maar ook rekening houden met de meubels die u al hebt. Naast klassieke vergadertafels bevat ons assortiment ook moderne hoge tafels voor informele, staande bijeenkomsten.
Conferentiestoelen: in onze webshop vindt u een even grote selectie conferentiestoelen, met of zonder bekleding. De stoelen zijn verkrijgbaar in diverse kleuren, met verschillende onderstellen en met of zonder armleuningen. Als het wat chiquer mag, hebben we ook stoelen met leren bekleding.
6. Professionele kantoormeubels voor ontvangst- en gastruimtes
Receptie- of bezoekersruimtes zijn het uithangbord van uw bedrijf, het eerste dat gasten opvalt als ze uw kantoor binnenkomen. Richt uw ontvangstruimte daarom op stijlvolle manier in met ons hoogwaardige kantoormeubilair:
- Stoelen voor bezoekers: net als de vergaderstoelen zijn onze bezoekersstoelen ook in veel verschillende uitvoeringen verkrijgbaar. De stoelen hebben hoogwaardige frames en slijtvaste bekleding.
- Receptiebalies: Wij hebben basiselementen voor receptiebalies in ons assortiment, die u kunt aanvullen met hoekelementen en verlengstukken. Met de bijpassende legbodems, werkoppervlakken en andere extra onderdelen kunt u de balie naar believen samenstellen.
Meer artikelen rondom dit onderwerp: